D.E.Y.A.W.A.N.N.Y Deyawanny.: Segmen Bloglist VS Blogwalking



Sunday 6 November 2011

Segmen Bloglist VS Blogwalking

Hello semuanya!!

Hari ni wanny nak buat satu segmen sementara tunggu my contest mati kan?

Borink la ni so tfikir nak buat segmen:

SEGMEN BLOGLIST VS BLOGWALKING

Untuk apa join segmen ni?

Alaa untuk tingkatkan follower di blog koranglah..sambil mengeratkan hubungan sesama blogger.

Apa saya dapat?

Setiap peserta akan diblogwalking oleh saya sendiri.Saya juga akan follow blog anda.Selain itu,sayaakan mencari SATU BLOG YANG CUTE,KEMAS DAN RINGAN.Beliau akan mendapat hadiah misteri dari saya.Selain itu,saya juga akan buat satu list BW nanti.20 orang yang bertuah akan mendapat tempat di bloglist wanny.Namun,jangan risau,saya akan menfolow semua peserta segmen ini.

Tarikh mampus bila ye?

31 NOVEMBER 2011-12 TENGAHMALAM









*Copy And Paste it into your blog ok?:)Thanks




syarat2..
1.Ada blog

2.Tak perlu wat entry n tag orang cuma FOLO n LETAK BANER BLOG SAYA

3.Copy Baner Blog Wanny n letak kat sidebar korang

4.Kalau rajin,letak url blog saya dalam bloglist kamu

5.Tulis URL BLOG anda di widget berikut:




Amaran keras!Sesiapa yang tak ambil bahagian dalam segmen ni jangan duk gatal2 tangan nak letak url korang!Blahlah!Menyampuk je..Geram sangat!!!!!
Siap!


The Capacity To Learn Is A Gift , The Ability To Learn Is A Skill , The Willingness To Learn Is A Choice

0 00 orang setuju:

 
Copyright © . All Right Reserved by Nur Sharwani